19. september 2011

Barnerom - underveis...


Jeg er kommet i gang med barnerommet, og tenkte at selv om jeg ikke er ferdig så kan jeg vise litt fra prosessen og slik det ser ut nå. Så kommer de endelige bildene når alt er ferdig. Eller nesten ferdig, for jeg blir jo egentlig aldri heeelt ferdig. Alltid noen nye ideer som slår til igjen senere ;)

Noen før og underveis bilder:

Før vi flyttet inn...

Greit med avgass-fri maling i barnerom.

Første strøk med maling.



Sålangt ser det slik ut:












Planen fremover er å dekorere "treet" med små fugler, sommerfugler, blomster og blader.
Skapet passet ingen steder i huset, selv om jeg liker det veldig godt, så det skal bli Kima sitt klesskap. Der skal jeg lage til et oppheng.
Ellers er det noen småting her og der som mangler ennå - og det er de små tingene som teller ;)

Ha en fin kveld, her blir det Ylvis på TVNorge :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar