7. mai 2013

Kråkebolle i gangen...

Det er tirsdag, og det betyr nytt blogginnlegg! :)
Håper uken har stått til forventningene sålangt, her har vi akkurat kommet oss etter noe som føles som en evighet med forkjølelser, infeksjoner, hoste og omgangssyke. Det ene har avløst det neste i over to måneder nå. Er jeg lei? JA
Derfor, har jeg kommet opp med en plan...som forhåpentligvis vil gjøre immunforsvaret sterkere. Men, skal fortelle mer om dette på FREDAG.

Har vel kanskje nevnt tidligere at vi har fikset litt på hallen/entreen vår, med maling, ny garderobe og litt styling. Det mangler fortsatt litt her og der, blant annet ønsker jeg meg et Strap Mirror fra Hay og en kul paraplyholder av noe slag (som jeg ennå ikke har funnet).
Tar gjerne imot tips!


FØR



ETTER



En annen nyhet er at vi har fått oss en kråke. Den heter Fluff-up.
(Dere som leser Rom 1-2-3 har sikkert sett den der)
Det er et fotografi av en liten oppuffet kråke, som har fått en fin plass i hallen vår for å minne oss på at vi må huske å ta på ytterklær...
Kråkebolle, som vi også kaller den, har jeg rasket til meg hos Natural history museum i London her.



Mer bilder av hallen kommer i fremtiden!

Ha en fin uke, vi ses på fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar